ARAS KARGO İSTANBUL ÜMRANİYE MODOKO ŞUBESİ ÇALIŞANLARI ABDURRAHMAN BEY VE EKİP ARKADAŞLARI İLGİ VE ALAKALARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜRLERİMİZİ BİR BORÇ DİLERİZ. İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİZ. LİDER AKTİF TRAFİK MÜŞAVİRLİĞİ
Nakil esnasıda zarargören eşyamla neden kime ilgilemiyor araskargo hakinda davaciyim..
Aras kargo Balıkesir Gömeç sahildeki kargolarımız elimize teslim edilmiyor Ayvalık şubenin verdiği cevap biz sahile inmiyoruz siz gelip gömeç merkezden alıcaksınız deniyor bütün kargo Şirketleri adrese teslim ederken siz niye böyle bir uygulama içersindesiniz anlamış Değilim merak ediyorum ve cevap bekliyorum
27/08/2015 tarihinde kargoya teslim edilen acil evrak bugün yani 02/09/2015 saat 14.30 tarafıma hala teslim edilmemiştir .set başı şubesi ile aramızda çok kısa mesafe olmasına rağmen duyarsız çalışmalarından dolayı şikayetçiyim.ayrıca şubeye Tlf.ile ulaşmaya çalışıyorum Tlf. Açılmıyor bilgilerinize
SN YETKİLİ 15GÜNDE BİR KARGOYU TRABZONDAN ,GEBZEYE TESLİM EDEMEYEN FİRMANIZDAN UTANIYORUM. AYRICA HERGÜN ARAYIP ŞİKAUET ETMEME RAĞMEN DÖNÜŞÜM YAPMAYAN YETKİLİDENDE. BUNUN DA BOŞ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.
Bukadar ilgisiz bir firma bunu kale alacağını sanmıyorum. TÜKETİÇİ HEYETİNE ŞİKÂYET ETMEYİ DÜŞÜNÜYORUM. AKSAYANLARA TAVSİYE OLUNURGEBZE,İSIKGÖL ŞB.
Cafer Demirtaş 18 eylül deki şikayet dilekçede cevap verilmiş olup fakat kesinlikle adresime gelinip ihbar barakilmamistir akçay firması her ay evime mama siparişiveririm ama hhiçbbirgünevime ggelinmemiştir her defasında benim almak zorunluğu birakilmistir niçin yalan söyleyeyim hiç birgün kendileri getirmemiştir asla ve asla akçay şubesi yalan söylüyor yüzleşmeye hazırım
Sonu 5652 olan faks numaranıza erişilemiyor. Genel müdürlüğün başka faks numarası var mı?
Hep övünüyorsunuz sektörde lideriz diye alakası bile yok ayın 13 ünde verilen kargom ayın 19 oldu hala gelmedi bu nasıl iş şekerpınar şubeniz günlerdir telefona bakmıyor.düzce den Çayırova ya kaç günde geliyor kargolar bu gidişinizle (yurt için)nin(PTT )nin(MNG)ninde gerisinde kalacaksınız talebi karşılayamıyorsunuz (kargom hala şekerpınar şubenizde bekliyor genel müdürünüzün dikkatine! Vatandaş
19 Ekim 2015 tarihinde firmanıza verilen kargo 24 Ekim olmasına rağmen nasıl gelmiyor merak ettim. Ayrıca Ümraniye'de bulunan Güleryüz şubeniz telefonlarını açmayarak meşgule alıyor ve sürekli kargonuz bugün gelecek demelerine rağmen gelmiyor. Üstelik içinde gıda olduğunu belirttiğim halde. Ne zaman bu şubenize kargom gelse aynı sorun oluyor. Bu sorunun en hızlı şekilde çözülmesini istiyorum. Adınıza yakışmayan bir durum.
Merhaba. Sayın Aras Kargo müdürü; Ben sizinle uzun seneden beri çalışıyorum. Fiyatlarınız biraz uygundu, ama son zamanlarda fiyatlarınız baya artmış. Bu konuda bana nasıl yardımcı olursunuz? Ben bir tekstilciyim ve pazarlarda çalışıyorum.
2 koli var. 8 gündür arıyorum. İlgilenen yok. Bu durumda yekililere soruyorum neden varsınız ki. İnsanlara yardımcı olamadıktan sonra olmasanız daha iyi.
İzmir Urla Şubesine 11/11/2015 tarihinde teslim edilmiş ve urla şubeden mesaj geliyor bugün teslim ediliyor diye 3 gün geçiyor ve teslimat gerçekleşmiyor.
Urla şubesinden memnun değilim.
Alsan aras kargo adres: Güller Pınarı Keykubat bulvarı Alanya Antalya X adına kargo gonderdim ama adrese bile gitmeden geri gönderdiler kargomu ben antalya alanya Alsan aras kargo dan sikayetciyim lütfen gereği yapisin Ve Türkiye geneli gonderdigim kargolar dan sikayetciyim çalışmıyorlar tembeller gereğini yapin geregini tesekkurler
Kargodan yaptığınız hizmetten memnun değilim. 6 gün için de halen eşyayı teslim almadım hiç bir yetkiye ulaşamadım telefonlara cevap vermiyorlar uyarıyorum yetkileri lütfen bıraz ilgilenin
Aras Kargo Genel Müdürlük ulaşabileceğimiz bir faxs veya ulaşabileceğimiz bir numaranızı yazarmısınız . Faks: 0(216) 538 56 52 bu faxsınıza ulaşılmıyor.
Bizimde kargomuz kayıp. Oldukça ciddiyetsiz bir kargo. Müşteri umursanmıyor.. Telefonlara ulaşılamıyor... Kimse tercih etmesin
Adrese gelinmeden ''adreste bulunamadığınız''diye mesaj çekilip sonra da telefona cevap vermeyen Buca-İzmir şubesini ,firmaya da şikayet etmeme rağmen hala bana mesaj çekmeye devam ediliyor.
Aras Kargo Şirinyer/ izmir şubesinden 25.12.2015 tarihinde Van Jandarma Asayiş Komutanlığı Lojistik Şubeye gönderdiğim müddetli evrak ilgilisine teslim hususunda bayi zafiyeti nedeni ile teslim edilmemiş, ne göndericiye ne de alıcıya telefon ihbarı yapılmamıştır; 04.01.2016 tarihinde 4442552 telefondan görüştüğüm görevli kargonun şu anda van yüzüncüyıl şubesinde beklemekte olduğunu söylemiştir. Kendisine kargoyu bekletmeleri ve alıcıyı yönlendirerek aldıracağımı söyledim, talebim teyid edidi, 05.01 2016 tarihinde alıcı bayiye gittiğinde kargonun 29.12.2015 tarihinde iade edildiğini söylemiştir. Bu ne çelişkidir, sistemde Van'da görülüyor denen kargo 29.12.2015 de iade edilmiş, kargonun 06.01.2016 tarihi saat 15.45 itibarı ile akibeti meççhudurl. Şirket yönetimine ve ilgili bayilere telefonla uzun süre aramalarıma rağmen 48 saattir ulaşamadım. Çağrı merkezine şikayet kaydı bırakarak tarafıma dönülmesi talebime rağmen bu saate kadar kimse tarafıma dönmemiştir. Aras Kargo şirketinin kurumsal ciddiyetten uzak, telefonla yöneticilerine ve bayilerine ulaşılamayan, korsan çalışan, parasını aldığı müşterisini dışlayan bir anlayış içerisinde olduğu görülmektedir. Bu firmadan hizmet alımında pişmanlık ve üzüntü yaşamamak için on kez düşünün. zorunlu iseniz ödemeyi teslimatta olarak hizmet isteyin; aynı işi % 60 daha ucuz tarife ile yapan güvenilir PTT kargo ile yapınız.
Gönderdiğim şikayetle ilgili olarak kargomun ve ücretinin tarafıma iadesini talep ediyorum, aksi halde hukuki hakkımı kullanacağım...
sn. yetkili, nasıl bir çalışma sisteminiz var anlamıyorum. bu kadar düzensiz ve disiplinsiz çalışma sistemiyle karşı karşıya gelmedim. kargom hala gelmedi, telefona da cevap vermezler. Turkiye'nin gerçekleri, görün, yazıklar olsun. Aras Kargo A.Ş. tüketici haklarına şikayet edeceğim. bilginize, Konya Selçuklu'da oturuyorum.
4 ocak 2016 da üsküdara kargo gonderdim, alıcı s..a d..l, üsküdar şubesini aradık, eleman hasta gonderemıyoruz demişler, telefonla ulaşımıyoruz. 444 lü numara ile ulaşılamıyor, bu nasıl hizmet. Aras Kargoda hasta eleman yerine bakacak başka eleman yok mu, gönderimi ulastırın.
25. ARALIK 2015 TARİHİNDE VAN’a GÖNDERİLEN KARGO EVRAK HAKKINDA 25. 12. 2015 tarihinde Şirinyer şubenize giderek, alıcısı van andarma asayiş kolordu komutanlığında olan alıcıya acil gitmesi gereken müddetli bir zarf (evrak) göndermek istediğimi söyleyerek kaç günde gideceğini sordum; 3. gün varış merkezinde olacağını söylediler, uyarımla kargonun kabulünden önce görevlinin tereddütü nedeniyle askeri bölgeye dağıtım yapılıp yapılmadığı sorgulandı, görevlinin telefonla yaptığı görüşmeden, dağıtım teyidini alması sonrasında 5873276086438 takip no ile kargo kabul edildi. 30.12. 2015 tarihinde alıcıya sorduğumda henüz gelmediğini bildirdi. 31. 12. 2015 dahil bugün, dahil yüzüncüyıl şubenizin 05497820784 numaralı telefonuna ulaşmak mümkün olmadı. 31. 12. 2015 mesai bitişinde saat 17:15 civarı Şubeye gidildiğinde kapalı olduğu görülmüştür. Araya yılbaşı tatili, cumartesi pazar girdi; 04. 01. 2016 tarihinde saat 14:49dan itibaren, 14.49 da 05497420848 14.50 de 2324484916 14.52 de 4442552 çağrı merkezi 14.57 de 2165385500 14.58 de 4442552 çağrı merkezi 14.59 da 05497820848 15.16 da 5497820784 15.17 de 5497820848 15.19 da 5437819083 15.37 de 5497820784 numaralı telefonlara ulaşılamamıştır. 15.39 da 4442552 de çağrı merkezi cevap verd. Konuşma kayıtlarında görüleceği gibi, görevliye kargonun akıbeti ile ilgili bilgi talebimi ilettim. yapılan 07 dk. 31 sn. görüşmede görevli, kargomun van yüzücü yıl şubede beklediğini söyledi, kendisine kargomun bekletilmesi talimatı vermesini, alıcıyı yönlendireceğimi ve aldırtacağımı söyledim; talebim teyit edildi. Ayrıca şubeden de teyit almak için saat 15.50 de 5497820784 numaradan şube arandı ulaşılamadı. alıcı 17.00 da gittiğinde şube gene kapalı görülmüştür. 05. 01. 2016 tarihinde alıcı bayiye gittiğinde kargonun 29.12.2015 tarihinde çıkış merkezine iade edildiği söylenmiştir. 05.01.2016da tarafımdan aramalarda 21.00 da 4442552 numaradan çağrı merkezine 21.38 de 5497820784 numaradan şube telefonuna ulaşılamamıştır. Bir gün sonra 06.01.2016de saat 10.35 de 4442552 numaralı çağrı merkezi telefonundan görevli ile yaptığım 12 dakika 57 saniyelik görüşmede şikayetimi yukarıdaki detaylarıyla dile getirdim. Görevli yaptığı kontrolde kargomun ege transfer merkezinde olduğunu, iki gün içinde ulaşacağını söyledi. Kargo muhteviyatı olan atamaya ilişkin sağlık kurulu kararının onaylı suretini çıkararak saat 13.47 de şirinyer PTT kargo ile AP 05064970085 kabul numarası ve 7.50 TL masrafı ile tekrar gönderdim. Aynı gün saat 13.55 da Şirinyer şubenize giderek bayan görevliye durumu anlattım, kargom geldiğinde beni haberdar etmelerini ve gelip alacağımı söyledim, mutabık kalındı. Konu hakkında Genel müdürlükle görüşebilmek adına 2165385500 telefonun sesli yanıttaki tüm numaralarını da aramama rağmen kimseye ulaşamadım. 08.01.2016 tarihinde saat 09.04 de çağrı merkezinden arandım ancak hat kapandı. saat 09.07 de 4442552 Çağrı merkezini arayarak arandığımı söyledim görevli, kargomun şirinyer şubede olduğu bilgisini vermek için arandığımı söyledi. Saat 09.15 de 2324520194 telefondan şirinyer şubeyi aradım kargomun gelmiş olduğunu ancak bilgi verilmediğini söyledim. Erkek görevli bölge müdürlüğü ile görüşüp size döneceğim diyerek görüşmeyi sonlandırdı. Saat 12.00 da kargomu teslim almak üzere şubeye gittim-teslimat anında 15 gündür dolaşan kargom için 7.50 tl iade ücreti çıkıyor denildi. Bu esnada görevli bayandan, 15 gündür dolaşan kargomla ilgili durumu hukuki mecraya taşımama esas olmak üzere iade gerekçesi ve iade şekli hakkında tutanak talep ettim ve iade ücreti ödemeyeceğimi söyledim. İade masrafı ödenmemesi halinde, zata mahsus özel evrak olan kargomu, gasp etme anlamlı ifade ile teslim edemeyeceklerinin söylenmesi sonucu bende aynı tavır içinde zarfı alıp bedel ödemeyeceğimi söyleyerek ayrıldım. Ayrılışım sırasında görevliler sözlü hakaretlerde bulundular. kargo sevk evrakının üzerinde alıcının ve göndericinin telefonları kayıtlı olmasına rağmen, ne alıcı ne gönderici ne de çıkış merkezi olan şirinyer şube bilgilendirilmemiştir. Van adresinde teslim yeri nizamiyesinde kargo geldiğine dair bir kayıt yoktur. İade edilen kargo üzerine yapıştırılmış olan iade etiketinde; iade eden bölümde; alıcı adresi bu kez gönderen olarak Alıcı Bölümünde; gönderici olan şahsım alıcı olarak yazılmıştır. İzinsiz böyle bir işlem nasıl yapılabilmiştir? İç işleyişten kaynaklı düzensizlik nedeniyle hukuki bir olgu var iken ve Kargo bedeli iade edilmesi gerekirken 7.50 TL iade hizmet bedeli istenmesi zorbalık değil midir.? Giderken 15.25 TL alınan kargo Dönüşte neden daha ucuza gelmiştir? PTT kargo aynı kargoyu 7.50 tl'ye taşıma yaparken % 100 pahalı 15.25 TL'ye taşıma ne derece ahlakidir. Belgeli eşkıyalık değilse nedir? 15.25 TL kargo bedelinin tarafıma ödenmesini, kargonun zamanında ve ihmalen ulaştırılmaması nedeni ile meydana gelen maddi ve manevi kayıpla ilgili hukuki süreç başlatılacaktır. Ayrıca Aras kargoyu kurumsal ciddiyete davet ederken, genel müdürlük olarak karanlığa gizlenmeyi değil, şeffaf ve ulaşılabilir olmanızı öneririm. bilgilerinize. A.Turan MIKLATUZOĞLU.
Aras kargodan kesinlikle şikayetçiyim; gönderiler zamanında ulaşmıyor, şubeye kadar gidiyoruz, ki onların görevi getirmek, yine kolimize ulaşılamıyor, çağrı merkezine telefon açıyorum, yine bir yardım alamıyorum, en sonunda bulunuyor ve yine gidiyoruz almaya, 1 saat sonra gelin alın deniliyor. Şube çalışanlarının saygısızca konuşmaları da cabası; şikayetçiyim; gereğinin yapılmasını rica ediyorum.
Aras Kargo berbat. Son iki ayda oğlum Can Demirdağ'a gönderdiğim koliler ulaşıncaya kadar biz buradan oğlum orada göbeğimiz çatladı. İlk koli şubeden alınacaktı, dağıtıma çıkmış. İkinci aydaki yanlış adres koli ezilmiş. Sınav zamanı oğlumun bütün gün çektiği sıkıntı cabası. Üstelik Aras kargo şikayet hattını arıyorum; Sedef hanım takip no, kim göndermiş birçok soru beni dinlemedi bile elimde evrak yok diye. Ciddiyetsiz bir kurum olduğuna karar verdim. Kesinlikle başka kargoya geçiş yapacağım.
12.01.2016 tarihinde kargom geleceğini sms olarak bilgi aldım ve bütün gün evde bekledim. Fakat evde ulaşamadık diye kapıya kağıt bırakılmış. Bu nasıl olabiliyor anlamadım. Müşteriye telefon edilmiyor. Evde bulamadık diye bir kağıt hadi güle güle gel kendin al kargonu.
Gittigidiyor dan geçen sene kozmetik ürünü aldım. Aras kargo küçükyalı şubesinde ki ,erkek eleman bana teslim etmedi evrak imzalamadım. Ürünü başkasına mı götürdü bilemem. Gitti gidiyordan polo kemer aldım. Küçükyalı aras kargo şubesinden diğer Süreyya paşa şubesine gönderilmiş. 5 gün oldu ürünü bekliyorum. Gönderi kodu DZ399243 KEMER ADRESİME TESLİM EDİLMESİNİ İSTİYORUM . Gereğının yapılmasını istiyorum.
Kayseri azgınlık şubesi 2 gündür kargomu teslim etmeyerek beni oyalıyor.
Merhabalar iyi çalışmalar İzmir torbalıdan Fikret Balcı isimli bir vatandaş Balıkesir Sındırgı ilçesi Yaylabayır Muazzez Keskin ilkokuluna yazıcı bağışı yaptı; sizin firmanız aracılığıyla okulumuz müdürü Mehmet Bal adına gönderimde bulundu; kargo ilgili şubeye gelmiş; hiç kimseye bilgi verilmeden geriye gönderilmiş; 2. kez tekrar istenilmiş, kargo yine aynı şekilde ilgili şube tarafından geri iade edilmiş; ve şuan okul mağdur durumda. Bu mağduriyetin giderilmesi için sizlerden yardım talep ediyoruz. Kargonun ücreti ne ise okulumuz ödeyecek, bu konuda anlayış bekliyoruz, aras kargodan...
Kargom no:6033698643574 Ankara turkkonut şubede ve 1 haftadır teslim edilmedi.
Valla ben memnun kaldım aras kargodan gayet saygılı ve hoşgörü ile geldiler kapıma. Birgün öncesinde yurtiçi kargodan teslimat aldım çok saygısız insanla karşılastım ki yurtiçi kargonun ilk saygısızlığı değildi yani ben aras kargodan memnun kaldım allah razı olsun.
Kargodan soba kırılmış olarak geldi. Truva -Çanakkale Şubesi tutanak tuttum dedi, ama tutanak tutulmamış. Gönderim kargo şubesinde. Kırık olduğuna dair zabıt tutulmasını ve zararımın karşılanmasını istiyorum.
KARABÜK SAFRANBOLU ŞUBENİZ BEN EVDE OLMAMA RAĞMEN EVİNİZE GELDİK SİZİ BULAMADIK DİYE MESAJ ATARAK UTANMADAN YALAN SÖYLÜYOR. İKİ DEFA ARAMAMA RAĞMEN HALA KARGOMUZ GETİRİLMİYOR. HIRSIZLIKTAN DOLAYI SAVCILIĞA SUÇ DUYURUSU YAPACAĞIM.
Döküm sobamın bacağını kırıp getirdiler, Aras Kargo Çanakkale Truva Şubeniz. Ayağının kırık olduğuna dair tutanak tutmadılar, tuttuk diye bana yalan söylediler. Taşımacılık bu mudur? 60 yaşındaki kadını mağdur etmek. Ben zararımın telafisini istiyorum. Durumu siz çözünceye kadar, şikayetimi her platforma taşıyacağım.
Erzurum Atatürk Üniversitesi tarafından gönderilen zarfım bana teslim edilmediği halde sisteminizde teslim edildi olarak gözükmektedir. Altı gündür şikayet oluşturduğum halde geri dönüş yapılmamıştır. zarfta öğrenci kimliğim olduğu için sınavlarda Aras Kargo yüzünden mağduriyet yaşamaktayım. Sorunumun bir an önce çözülmesini istiyorum.
Eşimin adına gelen kargoyu almaya gittiğimde; ukala bir konuşma tarzıyla 20 dk beklemem gerektiğini söylediler ve 20 dk bekledim. 20 dk beklemenin sonunda ukalaca bir konuşma tarzıyla buyur gurban hitap şekliyle karşılaştım. Bir dakikalık bir işi 20 dk bekletmeleri sizin gibi kurumsal bi şirkete yakışmıyor. Gereğinin yapılmasını rica ederim
1 haftadır kargonun gelip paketi almasını bekliyorum. Müşteri Hizmetlerini aradığım zaman da bugün size gönderiyorum deniliyor, ama kimsenin geldiği yok. Sstelik evde olmadığımı söylüyorlar; nasıl bir kargosunuz siz bir haftadır aynı şeylerle oyalıyorsunuz. Müşteri memnuniyeti bu mudur? Dürüst olun dürüst.
İyi günler. Ben Ömer Lekesiz Diyarbakır İli Lice İlçesinde polis memuru olarak görev yapmaktayım. 14 Şubat sevgililer günü dolayısıyla kız arkadaşım için bir kargo hazırlatıp Aras Kargo aracılığıyla Kayas Mobil şubesine iletilmesi için gönderdim. Ama ürünüm Ankara ili Çankaya ilçesi birlik şubesine kargom getirilmiş. O adres çok uzak olduğu için Cebeci de Kayas'a en yakın şubeye teslim edilmesi için saat 16:38'de 0554 565 99 06 numaralı telefonu aradım. Karşıma çıkan şahıs Yusuf adında bir çalışanınıza ulaştım. Kendisi o an dışarıda olduğunu ve kendisinin 2-2,5 saat sonra aramamı o saatte şubede olacağını ve bilgisayar başında daha rahat bilgilerime ulaşacakmış, ben de kabul ettim. Ben de kendisini tekrardan 18:35 gibi aradığımda daha dışarıda olduğunu ve beni arayacağını iletti. Beklememe rağmen kendisini tekrar 19:31'de tekrar aradığımda numaramı meşgule aitti ve bu sefer 19:54'de 0554 565 99 06 numaralı telefonu Yusuf beyi iki kez aradığımda telefonu kapalı olarak ulaştım. Daha sonraki araştırmalarımda mesai saatinizin 18:00'da son bulduğunu öğrendim ve çalışanınız beni yanıltarak, yalan söyleyerek, mağdur etti. Bu konu hakkında Ankara ili Çankaya ilçesi Aras Kargo Birlik şubenizdeki Yusuf adlı çalışanınız hakkında gerekli soruşturmanız ve gerekli cezai işleminin verilmesini talep eder soruşturma sonucu tarafıma iletilmesini talep ederim.
Kargom gelmiş, ben evde değilmişim. Gitmiş. Benim şubeden almam gerekiyormuş. Üstelik de evdeydim. Madem ben alacağım niye kargo ücreti veriyorum. Çok saçma beni aramadan geldiler, daha önceki çalıştığım kargo şirketi telefon ediyordu. Böyle saçmalık olmaz. Kargomun tekrar eve gelmesini istiyorum, gidip alacak durumum yok.
Ankaradan hakan cokluk ismiyle kargom çıkıyor. Kütahya germiyan şubesinde olduğunu ögreniyorum sistemden germiyan subesine gittigimde kargomun orada olmadigini soyluyolar oysaki sistem de orada gorunuyor tepki gosterdigimde kargomu bulun dedigimde ise masada müdür olan iri yapili bi arkadas beni kargodan kovuyor cmt olmasina ve saat 2 de kapandigini bildigi sube icin 3 de gelmem gerektigini soyluyolar 3 de gittigimde kapali oldugunu goruyorum ben ilk defa kargo getirmiyorum ilk defa calismiyorum gelen kargomu bilerek vermediler üstüne birde müdür oldugunu dusundugum kisi tarafindan rencide ve hakarete maruz kaldim bu sikayetimin ciddiye alinmamasi halinde mahkeme yollariyla maruz kaldigim durumun hakkini arayacagim.
Antepten bana iki paket gelecekti. Paketin biri yok ortada. Bundan şikayetçiyim.
Öncelikle, içinde bulunduğumuz bölgede, bizlere hizmet veren ( Makri şubesi ) çalışanlarına teşekkür ediyorum. Şu ana kadar dağıtımlarda her hangi bir sorun yaşamadımsada, ( dağıtıcı arkadaşla ilgili) gün içerisinde ciddi gecikmeler yaşıyoruz kargo beklerken. Sorgulamalarımızda ve gecikmeden dolayı aramalarımızda hep aracın sorunlarıyla karşılaşıyoruz. Arabayı , dağıtıcı arkadaş farketmeden biraz inceledim. Sayın ARAS kargo yöneticilerinin dikkatine bu yazıyı yazmak durumunda kaldım ve gerçekten üzgünüm. Arabanın elle tutulur bir yeri yok sanki hiç yakışmıyor doğrusu.Öncelikle can güvenliği , sonrada müşteriye hizmet! İnşallah en yakın zamanda Fethiye ilçesi Makri şubesinin aracının yenilendiğini görürüz. Şimdiden ARAS Kargoya teşekkürler.
Selamlar. İki gündür çağrı yapmama rağmen kargom alınmamaktadır. Çağrı merkezini arıyorum yönlendirdik diyorlar, şubeyi arıyorum böyle bir yönlendirme yok diyorlar. Ayrıca Orkide Şubenizdeki bayan arkadaş konuşmayı dahi bilmiyor. Müşteriye bağırmaya hakkı olmadığını lütfen bildirin. Bir alım bile yapamayacaklarsa lütfen çağrı da kabul etmesinler. Şubeyle çağrı merkezi arasında iletişim kopukluğu var.
İyi günler. Ben Mersin'de kendi aracımla Aras Kargoda iş arıyorum ilgilenirseniz sevinirim ilginize teşekkürler. Saygılar...
Üç günde ulaşan kargomuz dokuz gün oldu, ortada yok.
Çamdibi şubenizden şikayetçiyim. Ne zaman arasak gelmiyorlar. Müşterimizi mağdur ediyorlar. Çalışan personel saygısız ve bilinçsiz herkes suçu başkasına atıyor. Biz müşteri olarak muhatap bulamıyoruz. Sizin için önemliyse bilgilerinize sunarız. Önemsemiyorsanız söyleyecek bişey yok. Başka bir kargo şirketiyle çalışacağız.
Merhaba. İçmeler şubesi aras kargo personelinin kendi işletmesi mi orası? Benim kargomu saat geçti diye almadılar. Aynı dakika başkasının kargosunu aldılar. Saygısız bir şube.
6103843365383 barkot numaralı izmirden istanbul sılıvrıye gıda içerıklı bır kargo yolladım ısrarla gunaydın kargo olsun dedıgım halde oraya gunaydın kabul edemıyoruz dedu sılıvrı subenız ve burası merkez dag tpe degıl ve aksam saat 19.30 a kadar bekledıgımız halde kargo gelmedı ve gelmedıgı gıbıde eve glmeden note bırakmadan saat 19:27de dagıtım için geldık ve evde olmadgınız için kargonuzu teslım edemedık diye bır mesaj atıldı ve ben bu kargo için 30 lira para ödedım vevresmen çöpe gıttı aynı gun ptt ile yolladım ve o teslim oldu sız daha hızlı ve guvenlisiniz zannettım ama yıne yanıldım ptt bıle sızden hızlı teslımat yapabılıyorsa aldıgınız paranın karsılıgında verdıgınız hızmet bumu olmalı !!!!!!
Aracımın android ekranını kargo emniyet şartlarına uygun aynı zamanda kırılacak eşya ibaresi stickerları üzerine yapıştııp kargoya vermeme rağmen ürünüm servis tarafından açıldığında kullanılamayacak şekilde hasar gördüğü tespit edilmiş dolayısı ile teslim alınmamıştır. Aras kargonun yaptığı tek şey zabıt tutulması ve beni bu konu ile bilgilendirdikten sonra ürünüm geri almamı söylemesi olmuştur. Gerekçeleri ise ürünün 2.el olmasıydı. Bunu bana ürünümü kargolarken belirtmedikleri gibi paketimi geri almaya gittiğimde gönderdiğim paketi tanımayacağım şekilde buldum. Dolayısı ile geri teslim almadım. Bu süre zarfında aras kargo müşteri ilişkileri ile defalarca görüşmeye rağmen hiçbir geri dönüşleri olmadı. Yani sonuç olarak siz kargonuzu biryere göndermek için birisine emanet ediyorsunuz o firma sizi bilerek zarara uğratıyor. Ve aras kargoya göre yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Kurumsal olduğunu iddea eden bir kargo firması öncelikle müşterisini anlamaya çalışmalı ve onu zarara uğratmamalıdır. Saygılarımla.
Aras kargo istanbul kışla şubesi çalışanınız Nagihan tarhanın yanlış bilgilendirmesi yüzünden kargomu aras kargoyla trendyola yolladım şimdi benden 25 tl ücret istiytorlar 4 kere de müşteri temsilcileriyle görüştüm hiç bi şekilde geri dönüş yapılmadı yaklaşık 15 gündür bunlarla uğraşıyorum yarın tekrar arayacğım so9n olarak ondan sonra da önce tüketiciler derneğine şikayet edicem ve dava açıcam bilginize !
Sayın yetkili Üniversitede öğretim görevlisiyim sergilere katılıyorum malesefde şimdiye kadar sizin kargonuzu kullanmıştım. ama artık aslaaaaa.Mart ayında saat 15:00 gibi denizliden antalyaya gidecek kargoyu denizli çamlık şubenize verdim ancak 1 saat sonra gidip kargoyu geri almak istediğimi söyledim kargo yola çıktı dediler ancak gönderdiğiniz yere teslim etmeyelim geri iade isteyelim dediler.ve antalya konyaaltı şubesini aradılar tamam geri iade edelim demelerine rağmen kargoyu teslim etmişler. sanki her paket zamanında teslim ediliyormuş gibi.ben 120 dolarlık maddii zarara uğradım.ki bu bir ilk değil.
Ben böyle sorumsuz bir firma görmedim. Ankara demetevler şubesinden şikayetçiyim hoş bütün şubelerinizden şikayetöiyim ne zaman arasam ulaşamıyorum saatlerce arıyorum ya açmıyorlar ya meşgul... Dün bir kurye gelecekti kargomu almaya sabah saat 10 dan beri bekliyorum gelen yok giden yok birde müşteri hizmetleri adında çalışanlarınızında bir halta yaradığı yok ben problemin çözümünü sağladıklarını görmedim
Malatya'dan 45 tl gönderdim. İstanbul dönüşü 360 tl.ye geldi; bunu ticaret mi diyorsunuz yoksa? Ama sonuna kadar mücadele edeceğim. Hakkımı almak için.
İyi gunler ismim murat sahin benim kargom gelecek gonderici odemeli herhangi bir ucret odeyecekmiyim
Adrese teslim kapıda ödemeli kargom vardı tekirdağ malkara ilcesine ve kargom adresime gelmedi 70 km gidip tekirdagdan kargomu ben aldım .böylemidir müşteri memnuniyeti.televizyonlarda verdiginiz reklama yazık.ben cevre sahibi bir insanım ve bütün şirket ve esnaf arkadaslarıma aras kargo ile ilişkilerini bitirmelerini söyleyecem
18.Mayıs tarihinde yazdığım şikayet bugün 29.Mayıs olmasıına rağmen hala yayınlanmamıştır NEDENİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM. Alttaki yıldızlardan tek yıldızı dahi hakketmiyorsunuz.Bildirmek isterim.
Beş iş günüdür sadece müşteri numarasıyla kayıt açılıp talebiniz alındı denilmekten başka hiçbirşey yapılmıyor.keşandan istanbula göndermem gereken evraklarım bir haftadir elimde sevgilime hediye göndermiyorum merkezimize iş yerimizin önemli evraklarıni gönderiyoruz.fakat aras kargonun geniş çalişanları sayesinde hicbir kargom zamninda nerkeze ve diger mağazalarımıza ulaşmıyor. Ve hiçbir yetkili günlerdir aramama rağmen tarafima geri dönüş yapmıyor.telefonda sesleri zor çıkan bizi bir türlü duymayan müşteri temsilcileri alım sağlanilacak demekten başka birsey yapmıyor.aras kargoya yakışmıyor.edirne/keşan
Bizlerden ücret tahsil eden bingöl şubesi çalışanları artık hepimizin en son gideceği yer orası bizleri kandırarak ücretsiz kargo olmasına rağmen geri gittiği için para tahsil eden tek kargo
Oncelikle kolay gele sirketiniz aracılığı ile gönder digim rodstar marka arac içi navigasyon cihazimin kırık olarak geldi canakkalede ki sube de tutanak tutuldu ne zaman sonuca ulaşılır Teşekkürler selim CAN Çanakkale telefon 505 482 92 40
İsmim RIZA USLU Düzce Üniversitesinde çalışmaktayım. Şikayetim Memleketim Konya /Akşehire İzine gittim, ARAS KARGO- AKŞEHİR SELÇUKLU MAH. Bulunan aras kargo şubesine 20.07.2017 TarihindeAlıcı oğlum olan TUNAHAN USLU Ya bir koli özel seçtirdiğim ve paramıla aldığım Kiraz ve birazda kayısı gönderdim.görevli en geç 2 gün içerisin de orada olacağını söyledi. KARGOM BUGÜN 01.8.2017 OLDUĞU HALDE GELMEDİ KARGO ÜCRETİ OLARAKTA 25.00 TL PARA ÖDEDİM. Kargon halen ortalarda yok . Kargo şirketini arıyorum değişik cevaplar yolda, kontrol ediyoruz v.b gibi . E N SON tUNAHAN uSLU KARGOYU ARADIĞINDA Adres bulunamadı alıcıya teslim ettik ama ben bu hafta işe başladım .beni ve telefonumu kimse aramadı. Benim ve alıcının adresini telefon numarasını aldılar koliye yapıştırdılar. İşin garip yanı ben Düzce Ün. Hast . hocalarıma söz vermiş olup özel seçme kiraz gönderdim. Şuan hocalarım beni arayıp onların gözünde sahtekat konumuna düştüm acilen , bu işin çözülmesini istiyorum maddi ve manevi çok yıpratıldım . tÜKETİCİ HAKLARINA VE bimer e En kısa zamanda şikayetimi ileteceğim. ve mahkemeye gideceğim. Koskoca ARAS KORGO Şirketinde böyle olaylar yaşanması , vahim bir durumdur. GEREĞİNİ ACİLEN YAPILMASINI DİLİYORUM TEL. 05448171415 KARGO TAKİP NO: 7332036318791 İRSALİYE NO:IB036318 TARİH:20.07.2017 SAAT:12.42
Telefonlara hiç bakmiyorlar
Merhabalar 1 haftadır kargomu göndermek için Diyarbakirdaki bütün subelrinizi arıyorum lakin hiçbir subeniz telefonu açma tenezzulunde bile bulunmuyor böyle bir şirketten böyle bir davranis.Bence isinizi layıkıyla yapmaya çalışın
Bu nasıl bir firma?Kargo şirketi gelen kargoyu adrese yollamıyor.5gun şubede tutuyor.Gelen telefonları açmıyor.4 gün boyunca hiç mi gelen telefonlara cevap verilmez?