Selam samsung galaxsi s5 sipariş verdim ama garantisini bana mail atar mısınız ona gore alacam.
Ben carrafour sa dan 25 gün öne bir adet spırıt 22 inç bisiklet aldım bir hafta sonra göbek sallanmaya başladı yetkilibayisine götürdüm iki gün sonra zincir atmaya başladı yine aynı servise götürdüm birkaç gün sonra arka lastik parçalandı . Bisikleti aldığım haramidere karfur sa ya götürdüm .iade için , iade alamıyoruz gidin istediğiniz mahkemeye başvurun dediler. ben açıkcası sizin gibi dünya markası bir firmanın biz müşterilerine karşın bukadar duyarsız kalacağına inanamıyorum.
Merhaba 5 Temmuz tarihinde Adnan KAHVECI sokak beykent şubenizden yıllardır alışveriş yaparım heray 5 bin tl alışveriş yaparım boş bira şişe iade } etmek istedim fakat müdürü hem yardımcı olmadı yapılan durumdan dolayı artık Migros'a gidilen yapılan durumdan şikayetçiyim 05325122135
31/07/2015 tarihinde saat 22.00 sularinda antalya / alanya mahmutlar mahallesinde bulunan Alanya country club sitesi altinda bulunan cebeci Carrefoursadan almış olduğum 8691460009713 numarali barkoda sahip ipek marka fındıkli kestane ezmesinin satin alip eve gittikten sonra tarihinin 3 ay gectigini farkettim . Ürünun tarihinin gectigini anladiktan sonra subeye gittim yetkisinin ne oldugunu bilmedigim bir yetkili bana yardımcı olmasi gerekirken emri vaki konusmalarda bulunarak ve müşteri memnuniyetini hice sayan tavirlarindan dolayi sikayetciyim . Gorevlinin ismi Kerim . Gerekli islemlerin yapilmasini istiyorum
06.08.2015 tarihinde ÇORLU Şehitlik yanı mağazasından alış veriş yaptım 13 çeşit ürün aldım fakat ödemeyi yapıp fişimi aldıktan sonra farkettimki Beş üründe fiyat farkı var Raftaki fiyat başka kasadaki fiyat başka hemen itiraz ettim ve bir görevli istedim ve elimdeki fiş ile birlikte sorunlu fiyatları ona gösterdim yanlız mağaza görevlisi arkadaş herşeyi gördüğü halde suçu müşterilere atıp mağazaya gelen müşteriler etiketleri değiştiriyor dedi ve ürünlerin yerlerinide müşterilerin değiştirdiğini söyledi ben yine itiraz ettim böyle saçmalık olmaz dedim sonra gitti mağaza şefini çağırdı fakat şefide onun kafada nedesem olmuyor anlamak istemiyorlar Bende bu ürünlerin fotoğraflarını çekip onları şikayet edeceğimi söyledim ve mağazadan ayrıldım...Not Fotoğraflar elimde göndermeyi beceremedim bilginize...
Carrefour haramidere şubesinde 24.08.2015 tarihinde aldığım arzum toz hazneli supurgenin sağlık açısından rahatsız edici olduğunu belirterek çayma hakkımı kullanmak istediğimi belirterek bugün carrefoursa ,yetkili servise goturdum, arzum firmasını aramama rağmen değişim veya iade yapamayacaklarini ancak yetkili servis rapor yazarsa olabilirimis tabi oda yazmıyor açıkçası carrefoursa , arzum gibi firmalardan alışveriş yapilmazmis bunu acı bir deneyimle anlamış oldum
Adıyaman şubenizde neden günlük süt bulunmamakta..
Kiralık iki adet iş yerim var sizin konseptinize uygun tel542 7980538
Yalova Armutlu carrefour mini mağzanızdan 19.9.2015 tarihinde kurban siparişi verdik mağza yetkilisi bayramın ikinci günü kurbanı teslim edeceklerini söylediler denilen gün ve saatte gittik kurbanların gelmediğni söylediler ertesi gün teslim edilecek dendi bu nasıl bir ibadet eşimize dostumuza ne zaman kurban eti dağıtılacak anlamadım tam bir rezalet böyle büyük bir firmaya yakıştıramadım yaptığımız ibadet ne kadar kabul oldu bunun vebali sizlere bundan sonra kesinlikle sizlerden alış veriş yapmayacağım gibide bu yaşamış olduğumuz rezaleti herkese anlatacağım hiç kimsenin kimseyi mağdur etme hakkı yoktur beceremiyorsanız böyle işlere girmeyin kurbanım şu ana kadarda meçhul inşallah bayram bittikten sonra teslim edersiniz bu şikayetleri ne kadar okur ve dikkate alırsınız bilemiyorum ama İstanbul'a döndüğümde Genel Müdürlüğünüze geleceğim mağduriyetimi gittiği yerlere kadar taşıyacağımızı bildiririm
Merhaba selimpaşa merkez mağazasının surekli müsterisiydim. Son zamanlarda ilgi alaka bulunmamaktadır.magazada ürün bulamıyorum yardım istediğimde ise kimse ilgilenmiyo magaza müdürü ile görüsmek istediğimi söyledim fakat kendisinin işi olduğunu daha sora dörüsebilirim diye haber göndermiştir özellikle mağazada çok kötü bir koku mevcut. Ürünlerin çoğunun tarihi geçmiş. Bir carrefour müsterisi olarak bu gibi durumlara alışık değilim. Alışveriş için o mağazadan yapmayacağım. Benim gibi eminim bir çok müşteri bu konulardan şikayetçidir gereğinin yapılmasını rica ederim
Iyi günler kiralık dükkanım var 186m. Kare satış alanı 170 m. Kare depo alanı ana ana cadeye 35m bu mahallede marketiniz bulunmuyor izmir Osmangazi Mah 585sok 17 bayraklı ismim Faruk Özvatan. Tel cep 05322803526
Meraba ben bodrum da yaşıyorum burda emskez carrefurda erdem Öksüz diye bi şahıs var birsey soruyoruz tersliyor mudur mu neymiş bu kaçıncı ya
Bugün (11/11/2015) bir saat arayla iki kez görüştüğüm 4441000 müşteri hizmetlerinde çalışan Seda adlı şeker gibi elemanınızdan süper bir ilgi gördüm.. Sorduğum sorulardan çok iyi cevaplar aldım. Böyle bir elemana sahip olduğunuz için çok şanslısınız. Kendisini onore edilmesi tek dileğimdir ...Saygılarımla..
Kırklareli lüleburgaz ben 19 yıl carrefour müşterisiyim almış olduğumuz bir ürün tarihi geçmiş oldugunu söyledim ve fişimde yanımda dedim ama yıkıldım onlar kilerden kalmadedi beni kime şikayet edersen et bir bayana yakıştıramadım. benim için carrefoursa bitmiştir 1 müşteri bin müşteri demektir.
Merhabalar kolay gelsin iyi calışmalar maslak mashattan sitesisinde oturmaktayım. Hizmetlerinizden memnunuz, yalnız servis araçları hariç çok eski olmasına rağmen hizmet vermektesiniz. En azından maslak mashattan sitesine hiç yakışmıyor bu araçlar. Migros makro sarıyer marketlerinin araçları hepsi yeni model 2 kez basıma geldi giderken sürekli kapıları acılıyor. Sepetler arabama düştü rezalet bi durum acilen araçlarınız değişirse sevinirim. Dönüş yapmanızı bekliyorum iyi calışmalar.
İyi akşamlar Sayın Yetkili 28 Kasım 2015 tarihinde Kocaeli'deki mağazanızdan 1099 TL'ye Seg marka tv aldım. Satıcı personel kampanya olduğunu ve Carrefour kartıma 200 TL plus para yaptıracaklarını söyledi. Kartım yanımda olmadığından yeni kart çıkartılıp para yüklemesi yaptılar. Bu parayı yaptığım alışverişten düşebilir misiniz diye sorduğumda böyle bir şeyin mümkün olmadığını söylediler. Bende şu an alacağım bir şey yok, başka zaman alışveriş yapabilir miyim dedim, olur dediler. Bugün alışveriş için gittiğimde 10 gün içinde kullanmanız gerekirdi puanlarınız silinmiş diyorlar. Size söylemişizdir bir de zaten orada kampanyanın altında yazıyordur diyorlar. Şimdi herhalde hiç kimse (aptal değilse) 200 TL'yi 10 gün içinde kullanmanız gerekiyor, dediğiniz halde kullanmamazlık yapmaz. Ha yok kampanyanın altında yazıyor baksaydınız diyorsanız, biz onu da zaten görmedik. Bize böyle bir kampanya olduğunu satıcı söyledi. Bu kapsamda Carrefour'dan isteğim mağduriyetimin giderilmesidir. Hiç bir dahilim olmadan yaşamış olduğum mağduriyetimin giderileceğine inanıyorum.
İyi günler; Bu gün Çengelköy Nato yolunda ki Carrefour mağazanızdan (Kiler den dönen) alışveriş yaptım. Mağazadaki reyonda yazan fiyatlar ile kasalardaki fiyatlar farklıydı. Bu olmaması gereken bir durum (Dikkatsizlik diye geçiyorum aksini düşünmek bile istemiyorum) Başka marketlerde karşılaştığım oluyordu ve beni mağdur etmiyorlardı. Mağaza müdürünü çağırdığımda bana fiyatların değiştiğini ama yetiştiremediklerini (Ne hikmetse düşen hiç fiyat görmedim hepsi yükselmişti) söyledi. Bu bahanedir eğer değişecek fiyatlar varsa mağaza faaliyet göstermeden evvel o fiyatlar değişir öyle hizmete başlanır. Carrefour gibi bir mağazaya hiç yakışmadı bundan sonra alışveriş ederken herhalde başka marketlere gitmemizi istiyorsunuz. İş ahlakını bir daha gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
Pendik Aydınlı yolunda kiler den carrefour a dönen markette kasaya ve manav reyonuna Ayşegül diye 1 kız bakıyor. Üst katta manavı diğer kasiyeri çay sigara muhabbetinde. Eleman eksikliği var. Müşteri memnuniyeti sıfır. Zaten bu adamlar kilerken de esnaf değildi şimdide değil. İlgilenmenizi rica ederiz.
Günaydın, Bakırköy İncirli caddesindeki mağazanıza çok dik merdivenle iniliyor. Alışverişten sonra dolu poşetlerle çıkmak çok zor, çevremdeki yaşlı insanlar bu yüzden istedikleri halde gidemiyorlar. Yürüyen Merdiven yada bant gibi bir çözüm bekliyoruz yetkililerden. İyi çalışmalar...
Merhaba 17.01.2016 saat 17:00 sularında Erzurum Carrefour'dan kuzu kavurma aldık. Hazırlanmıştı içinde soğan biber vs. Eve gelip pişirdiğimizde etin sinirleri alınmamış yağlı ve çok büyük doğrandığını gördüm. Yerken sinirli et olduğu için rahatsız ediciydi. Verdigim paraya çok üzüldüm. Yiyemedik.
Mill piyango bileti aldık, amorti neden ödenmiyor.
Kadıköy tepe nautilus mağazanızdan Bilgisayar için Klavye aldım. Taktığımda bazı düğmeleri çalışmadı. Bunun üzerine iş yoğunluğu nedeniyle Annemle iade için geri gönderdim. Kutusu olmadığı için alamayacağını belirtmişler ertesi günü(20.01.2016 Saat 1600 ) civarında tekrar kutuladığım klavyeyi tekrar götürmüş. Bu seferde oradaki elaman biz bunu iade alamayız siz servise götürün servis raporu alın bize gelin o zaman alırız demişler Annem tekrar geri gelirken mahalledeki bir avukata durumu anlatmış avukat da Ayıplı mal satmışlar geri almak zorundalar almazlarsa servise kendileri göndersinler demiş. Annem tekrar geri gittiğinde Malum elaman oflayıp poflayarak cihazı servise göndermek üzere geri almış. Koskoca süper marketsiniz 80 tl lik mal için yaptıklarınızdan utanmanız gerekir sanıyorum bu durum bir elaman hatası Bir hafta bekleyeceğim Yenisini vermez iseniz anlamayacağım ki Bu durum elaman değil şirket politikası Ve bu durumu genel MDR kadar ileteceğim bilgilerinize
Burada çalışma saatleriniz 10-22 arası yazıyor, benim eşim İhlas Marmara'da sabah 7 akşam 10 çalışmakta ve 3 haftadır izin kullanmıyor; Perşembe günü 26 saat çalıştı, hiçbir şekilde mesai yok ve 2 yaşında bebeği var evde. Bu nasıl bir kurumsallık. Sizi Çalışma Bakanlığı'na şikayet ettim. Tepenize bineceklerini söylediler en yakın zamanda, işten çıkmaya mı zorlu yorsunuz artık bilmiyorum ama takipçisi olacağım. Gerekirse her gün arayacağım bakanlığı. Size bol hak yemeler !
MaltepePark Carrefour'dan üstünde "kuzu pirzola" yazan bir ürün geldi evimize. (satın alması için birinden rica etmiştim, o da kuzu pirzola yazısını görünce almış). Barcode no:2 100840038343, tarih:21.01.16. O ne kuzuymuş,maşallah! Her bir parçası 40 numara ayak kadar! Kemikler bileğim kadar, eti kayış gibi (teşbihte hata olmaz).Yani çok kötü bir ürün. Üzerinde koyun veya eskilerin tabiriyle "lahm-i ganem" yazsa, neyse. Burada sanırım Carrefour'un denetim kusuru var. Zira o pirzola hemen tezgahın arkasında, anlaşmalı olduğunuz taşeron kasap firması tarafından hazırlanıyor. Uyarıp insanı kandırmamalarını sağlayın yeter.
26.01.2016 saat 11.45 Okmeydanı Carrefoursa mağazanızda 1.35 TL reyon etiket fiyatı olan Sek Ayran kasadan 2.45 TL geçti. Kasiyer firmadan gelip etiketleri yapıştırıyorlar, bizimle alakası yok dedi. Yetkili kişi üzerinde bakın süt yazıyor siz haklısınız dedi. Reyonun bulunduğu kırık plastikten etiket yanlış ürünü iade alalım diyor. Müşteri etikette minicik yazılmış ürün adını okumak zorunda değil. Ürünün tam altındaki etiket o ürüne ait fiyatı belirtir. Tüketici haklarını müşteri memnuniyetini bilmeyen mağaza müdürüyüm deyip adını söylemeye bile cesaret edemeyen bir insan. Kiler firması modundan çıkamamış Carrefour eğitimi almamış. Carrefour gibi büyük kuruluşa yakışmayan elemanların sözde çalışması Carrefour'un büyümesinde katkıda bulunan müşterilerin farklı kuruluşlara gitmesine sebep olur. Bilgilerinize.
Haramidere şubesinden almış olduğum cep telefonumu servise gönderdim. 21 günü geçti tabi bu süre içerisinde cihazım hakkında herhangi bir bilgi alamadım servisle görüşmem söylendi, aradım serviste böyle bir cihazın ellerinde olmadığını söyledi ve Carrefoursa ile tekrar görüşmem söylendi. İki firmada birbirine paslıyor resmen. Şu anda cihazım kayıp hiç bir bilgi alamıyorum insanlar sizlere güvenip alışveriş yapıyorlar ama ne yazık ki hizmet çok kötüymüş. Gerçekten çok zor durumda kaldım ve hiç bir şekilde yardımcı olmadılar.
Dumankaya Carrefour'u başımıza bela mı açtınız? 16 aylık oğlum hasta saat 07:30 'dan 20:16 'ya kadar aralıksız aradım. Hala açan yok! Bu nedir ya !
İyi günler ben Palladium'daki sürekli Carrefour mağazanızın müşterisiyim. Şikayetim unlu mamüller bölümünde çalışan erkek personeliniz konuşmasını ve haddini bilmezin biri. Bu tip insanları haddim değil; ama mağazada çalıştırmak bana göre doğru değil, mağazanız açıldığından bu güne dek müşterinizim. Bu haddini bilmez şahıs buradan gidene kadar mağazanızdan alışveriş kesinlikle yapmayacağım, bilgilerinize iletirim.
Ankara keçiören seval cad. üzerinde marketten 1kg kırmızı mercimek aldım. Etiket fiyatı 7.75tl fakat kasaya gittigimde çıkan 11.90tl kasiyere etikete göre aldığımı belirtmeme rağmen fiyatının değiştiğini yapacak birşey olmadığını söylediler. Yanımda 10tl oldugu için alamadım diger müşterilerin yanında çok utandım tekrar para alıp geldim fatura ve etiketin fotoğrafını çektim. Böyle bir firmaya yakıştıramadım. Komşular arkadaşlar demişlerdi kasada fiyat farklı çıkıyor diye inanmamıştım fakat doğru olduğunu gördüm. Sanıyorum düzeltmeler olmazsa ilerde mahallemizde bir market eksilcek.
Müşteri Hizmetleri Dikkatine, CarrefourSa Selamiçeşme Gourmet Mağazanızdan Pazar günü 1 adet ve Pazartesi 1 adet toplam 2 adet Philips Led Tv aldık. Bu alışveriş sırasında mağaza personeliniz çok ilgili ve alakalıydı. Özellikle Kübra Deniz ve Ahmet Güvener'e tekrar teşekkürlerimi iletmek istedim. Ayrıca personel eğitimindeki başarınız için CarrefourSa'yı da kutlamak isterim. Teşekkürler ...
Merhaba, 05.12.2015 te JS MAX 713Q TABLET aldım, güvenlik kilidini yanlış girdiğim için tabletim kilitlendi. Bende tableti aldığım yer olan KİLER ALIŞVERİŞ HİZM. GIDA SAN. Şimdi CARREFOURSA olarak çalışıyor. Bana servisi arayın orayla görüşün biz buradan yardımcı olamayız dedi. Servisi aradım, kargo ile gönderdim ama şu an o numaraya herhangi bir şekilde ulaşamıyorum ve akıbetinin ne olduğunu bilmiyorum. Bana o servise ulaşıp görüşebileceğim bir numara veya tabletim hakkında bilgi istiyorum. Teşekkür ederim.
Next mini amigo uydu alıcısı siparişi vermiştim. İptal ediyorum bilginize.
06.02.2016 saat 17: 39 tarihinde almış olduğum bizim kase margarin raf fiyatı 2.60 kasa fiyatı 7.50 olup indirim fiyatı 3.00 asıl fiyatı 4.50 diyor. Kasadaki görevli bizimle ilgili olmadığını söylüyor. Merkez bize gönderiyor, biz uyguluyoruz diyorlar.
Merhaba. Maltepe Feyzullah Mahallesi hipermarket mağazanızdan Ayfer hanım kendisi düzenli ve de dikkatli bir hanım. Yıllardır alışveriş yapıyorum. Hep dikkatli ve de sabırlı ayrıca elektronik reyonundan Muhammed de çok ilgili bir çalışan. Maalesef diğer çalışanlar için eğitim şart iki personeli onore etmeniz gerekir.
Zeytinburnu'nda yeni açılan şubedeki müdür personele küfürlü konuşuyor. Ve indirime giren ürünleri halk yerine toptancıya satıyor. Saygılarımla konuyla ilgilenilsin, lütfen. İsmet Nesim.
İyi günler 11.02.2016 tarihinde istanbul bahçelievler carrefour dan yaptığım alışverişte aldığım Armutçuoğlu organik yumurtalarda hayatımda daha önce hic görmediğim gariplikte bir durum soz konusu. Yumurtaların hiç birini yiyemedik. Carrefour gibi bir firmaya bunu yakıştıramadım! Şikayetlerimi gerekli birimlere yapmayı düşünüyorum. Eğer gerekirse size yumurtaların artı alışveriş fişinin resmini gönderebilirim.
İzmit derince şubesinde çalışanlarınız çok soğuklar. Özellikle sarışın kasiyeriniz buz gibi suratı hep asık ne zaman sabah gelsem hep o var normalde hiper marketiniz de kasiyerleriniz bakımlı makyaj yapıyorlar Burdakilerde tam tersi.
Ayşekadın şubenizin önünde yaklaşık 6 tane betondan çıkan demir var. Çocuklar ya da ayağı kayan birisi üzerlerine düşse delik deşik olur. En kısa zamanda bir kaza olmadan önlem almanızı rica eder aynı e-postayı belediyeye de geçtiğimi belirtmek isterim.
Bahçeşehir Esenkent'te bulunan Carrefour gurme hakkında bir çok şikayetim mevcut. Birkaç kişi adına yazıyorum. Ama bulunduğum site gerçekten şikayetçi. Kasa hep yoğun ve bir kasa hizmette. Çalışan kasiyerler kasa dışında bir iş yapıyor ve beni görüyor kasadayım. Ben seslenmeden gelmiyor. O işini bitirmeye çalışıyor. Daha sonra yapılabilir bir iş. İnanın kasiyer hanımların bir eğitime ihtiyaçları var. Kaç kere kasadayken esnediler inanılmaz. Bir de tırnakları dehşete düşürüyor bizi. Bir ay önce sürülmüş ve dökülmüş ojeler. O kadar tiksindirici ki sizin gibi bir markete işletmeye yakışmıyor. Kasada kimse yok kasiyer yok. Görüyor ama gelmiyor. Sırf bu yüzden Migros'a gitmeyi tercih ediyorum, çok yakın olmanıza rağmen. Sabah temizlik yapılıyor anlıyorum ama reyonlara geçerken bir müsaade lütfen.Çok yazılır daha .Teşekkürler.
17 Ocak 2016' da aldığım elektrikli şofben arızalı çıktı. 18 Ocak 2016 tarihinde degişim için Beylikdüzü Carrefoursa'ya gittim. Bana kesinlikle değişiim yok dediler. İade almıyorlar yani arızalı ürünü size istiyorlar ve Müşteri Hizmetleri sizinle gayet iyi dalga geçiyorlar. Zorla mı sattık diyorlar?Almasaydınız rafta öyle duruyordu işte. Bunların bu tavırları üzerine şofbeni çöpe attım. artık benim için Carrefoursa bitmiştir. Tebrik ederim, Türkiye'nin en büyük marketini.
Gökçeada Carrefour'dan kestane aldım, büyük çoğunluğunun içi küflenmiş çıktı. Bu kadar bayatlamış bir ürünü tezgahta tutmayı Carrefour'a hiç yakıştıramadım. Adanın manavlarında bile bu kadar bayat kestane almamıştım. Çok ihtiyaç olmadıkça bir daha da Gökçeada Carrefour'a gitmem.
İstanbul Selamiçeşme Expres mağazanızda; içinde dondurulmuş simit bulunan bir derin dondurucunuz vardı ve burdan aldığımız simitleri evimizde pişirip keyifle yerdik. Yaklaşık 6 ay önce aniden bu dolap reyon içinde yok oldu, yetkili/ ilgili olduğunu sandığımız arkadaşa akıbetini sorduğumuzda; "dolap arızalandı, en kısa sürede yenisi gelecek" dedi. Altı aydır ara ara sorduğumda aynı cevabı almaktan sıkıldım artık, mağaza konsepti gereği kaldırıldıysa veya gerçek ne ise mağazanıza gelen müşterilerinize ve tarafıma bilgi verilmesini rica ediyorum.
Beylikdüzü Cumhuriyet Mahallesi Saklıhan Konakları altında bulunan mağazanızın daimi müşterisiyiz. Bu mağaza açıldığından bu yana özellikle kasada çalışan personeller çok amatör. Sürekli hata yapılıyor. Her alışverişte mutlak fişlerin kontrol edilmesi gerekiyor..Raf fiyatları ile kasadan çıkan fiyatlar arasında sürekli fark kaynaklanıyor. İlgili önlemlerin alınmasını rica ederiz.
İzmit Merkez Carrefour'dan sürekli alışveriş yapıyorum. Fakat özellikle son zamanlarda kasiyer sayıları 2 kişi ve müşteriye karşı çok agresifler. Şikayet edildiklerinde yönetimi sorumlu gösterip ,servislerin kaldırıldığını, ısıtmanın yeterli olmadığını söyleyip, müşteriye gidin istediğiniz yere şikayet edin, bir şey olmuyor, hatta başka marketten alışveriş yapın diye adeta çıkışıyorlar. Müşterinin ne suçu var , özellikle kasiyerlere müşteri hizmet eğitimi verilmesini , gerekli önlemlerin alınmasını rica ederiz.
Selimpaşa'da bulunan Carrefour'dan sürekli olarak alışveriş yapmaktayım. Son zamanlarda mağazada daha önce aldığımız ürünleri bulamamaktayız. Manav reyonunda ürün var yok arası ve kalitesi düşük ürünler bulunmakta. Çalışanlara sorduğumuzda satın almanın kararı olduğu ürünlerin satışa kapatıldığı; kendilerinin bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Büyük bir kurumsal firmasınız. Her akşam tv reklamlarınızı sıklıkla döndürüyorsunuz. Fakat markete gittiğimizde istediğimiz çeşitliliği bulamıyoruz. Sizin gibi büyük firmaların böyle küçük takipsizliklerle rakiplerinden geride kalması üzücü. Sadece sizden alışveriş yaparken çeşitliliğin azalmasından dolayı diğer marketlere yönelmekteyiz. Bu konu ile ilgili gereğinin yapılacağını düşünüyorum.
Merhaba. İdealtepe minibüs yolu mağazanızda bundan 1 ay kadar önce aptamil sütlerde indirim vardı; bende 6'lı olarak bir kaç paket aldım, şu an paketlerimden birinde bir adet kaldığı için diğer 6 'lıyı çıkarayım dedim. Bir baktım tarih 12.12.2015 . Son 1 adet kalanda sorun yok; 25.03.2016. Ama diğer 6'lının tarihinin geçen seneden kalma bir tarih olması çok üzücü, ayrıca daha önce içirmeye çalıştığım ama içmediği sütler oldu kızımın. Şu an onların tarihine bakmadan içirmeye çalıştığım için vicdanen çok huzursuzum çünkü normalde içen bir bebek, hele hele bebek ürünlerinde bu kadar dikkatsiz davranılması çok ayıp, düşüncesizlik, ticari ahlaka aykırı bir durum. Çocuklarımıza, bebeklerimize içiriyoruz bunları. Resmen rafa konulup bu da karambolde satılsın diye düşünülmüş olduğunu düşünüyorum. Sadece bilgilerinize sunuyorum. Çünkü böyle bir ihmalkarlığın karşılığı götürün yeni 6'lıyı alın değildir. Zaten indirimde verdiğim 5 TL gibi bir rakamdı onun peşinde değilim. Sadece aman rafta kalmasın diye çocuk sağlığını hiçe sayan bu saygısız durumu bilmenizi isterim.
CarrefourSa Halkalı şubesinden Buket Taşdemir, Gülcan Solman, Eda Güney çalışanlarınıza güler yüzlülükleri ve alakaları için teşekkürler.
Kozyatağı Carrefoursa marketi içindeki TARİHİ KARAKÖY BÖREKÇİSİ'NDEN su böreği aldık. İçinde zerre kadar peynir yok. Fiyatını uygun tutup malzemeden çaldıkları kesin. Yanlız hamur satıyorlar. Müşterinize bu şekilde hizmet veren firmaları ya denetleyin, yada marketinize sokmayın. Onlarda sizde müşteri kaybediyorsunuz. Firma adınız lekeleniyor. Bizde misafirle yerken utandık.
Bakırköy incirli caddesinde bulunan carrefoursa'da sadece tek kasa hizmet vermektedir. Bir ürün alan kişi bir sepet dolusu alışveriş yapan kişiyi beklemek zorunda kalıyor. Çalışan personeliniz gelen her müşteri tarafından sürekli sorgulanıyor ve ister istemez demoralize oluyor. Büyük market zinciri olan bu kurumun eski tip bakkal anlayışıyla çalışma performansı çok enteresan. Buna acil çözüm üretilmediği takdirde ciddi müşteri kaybına uğrayacaktır. Markete inen dik merdivenlerden iniş çıkış özellikler yaşlılar için çok büyük sıkıntı olduğu için çevrede bulunan yürüyen merdiveni ve servisi olan marketlere gitmek en büyük tercih sebebidir. Bu mağduriyetlerin giderilmesinin yakın takipçisiyim. Bu konuda yaşlıya ve müşterilerinize hassasiyet göstereceğinizi düşünüyorum
Ayvalık Çamlık mahallesinde zincir market yoktur. İhtiyaç vardır. Çamlık tenis lokalinin yanındaki boş arsası çok uygundur. Yaz gelmeden bir şube açabilirsiniz.
Merhaba 07.03.2016 tarihinde tokat erbaa şubenizden alışveriş yaptım. Aldığım torku 250 gr tereyaginin son kullanma tarihì 17.02.2016 imis. Evde farkettik. Reyon górevlisi arkadaslara iletìnìz.biraz daha dìkkat ltf..
Kayseri fevzi çakmak sb den aldigim seg marka icin kurulum.ucreti.istediler alirken uyarmadilar iade er.ek.istedigimde surekli.bahaneler le beni oyalamaya calisiyorlar carrefour gibi firmaya ykistiramadim.agza sorumlulularini cok duyarsiz
8 Mart 2016 günü ülkemizin en zenginlerinden birinin ortağı olduğu uluslararası şirketin Kavacık şubesinde naylon torba içinde iri kestaneler satıldığını görünce, kestane şekeri yapmak için bir torba aldım. Aslında kilosu 6 lira olunca biraz şaştım. Bizim ormanda halkın ormandan topladığı kuzu kestaneleri hemen yol kenarında 4 liradan satılırken, bu kestaneler bayağı ucuzdu. Tartıya gittim, tartan personel "Affedersiniz, yanlışlıkla limon tuşuna basmışım, ama sizin için bir sakınca yok, ikisi de aynı fiyat, kasada sorun çıkmaz" dedi... Peki dedim aldım... . Eve geldim, kestaneleri açtım... . Soymaya başlayınca, bunların eski ve kurumuş kestaneler olduğu, dışından ıslatılarak su vermeye çalışıldığı, kestanelerin uç kısmından çoğunun küflendiği görüldü... . İlk 10 kestanede 2 si doğrudan çürük, ikisi küflü ve 3 tanesi de, iç kabuklarının renginin kestaneleri kararttığı ve ancak 2 adedinin sağlam sayılabileceğini fark ettim... iki gün sonra yine aynı mağazaya gittim. kestane satışı aynen devam ediyordu. içimdeki kurdu yenmek için bir ufak test yapmalıydım; eskisi elimdeki poşette dururken, tezgahtan yeni bir kestane torbası aldım. tartıda yine aynı adam vardı, "Affedersiniz dedi, yanlış tuşa bastım, muz yazıyor etikette, ama sorun yok çünkü fiyatı aynı" ....ve içimdeki şeytan doğru söylüyordu. mağaza bu bozuk malın iadesini önlemek için kestane etiketi kesmiyordu. iki paketi de mağaza müdürünü önüne koyup, ayıplarını yüzlerine vurdum. en azından Türkiye'nin en zengin kişilerinden rahmetli şahsın adına yaptıklarının ayıp olduğunu söyledim. Şimdi hem zabıtaya, hem de maliyeye şikayette bulunacağımı iletince, alelacele kasaya seslenip paramı iade ettiler. aslında derdim 10 lira bile tutmayan para değildi. ama uğraşacak zamanım yoktu. müdür, tartı yapanı yanlış fiş kestiği için haşlamaya başladı. kabak yine alt kademelerin başına patlıyordu. onu durdurdum, "Senin emrin olmasa bu adam iki kez yanlış fiş kesmezdi, azarı kesmezsen ben de işi büyütürüm dedim".... paramı alıp mağazadan çıktım... elimdeki parayı saydığımda, işte o zaman ciddi bir şok yaşadım, çünkü elimdeki para, etikette yazan para değildi. benim içinden alıp yarısını çöpe attığın 10 kestanenin bedelini benden kesmişlerdi... ciddi suç altında bile hala üç kuruş peşinde koşanların neden kolay kolay kestaneyi çizdirmediklerini anlamış oldum... KESTANEYE DİKKAT DOSTLARIM (ben bunları nerelere şikayet etsem bilmem ki)
Kocaeli gölcük te bir mini carrefoursa istiyoruz. Lütfen rica ediyoruz mümkünse.
Gölcükte bir carrefoursa istiyoruz Kocaeli Değirmendere değil gölcük.
İstanbul Haramidere carrefourdan toplu bira alımı yaptım. Cenaze dolayısıyla mallarımın bir kısmını alamadım.İçerde kalan mallarımdan 150 koli Efes Shout bira malımı tedarik edemedim.Carrfeour müdür yardımcısı Bahattin Bey ve reyon şefi Serkan Bey'e konuyu ilettiğimde olayın bizden çıktığını güvenlikle alakalı olduğunu söyledi.Güvenlik müdürü Özkan Beyden yaklaşık 20 gündür olumlu cevap alamadığımdan Carrfeour'a pazartesi iktar mektupu gönderip mahkemeye vereceğim gereğinin yapılmasını arz ederim.Şikayetimin değerlendirip gereğini yapılmasını rica ederim.
Iyi çalışmalar,Zekeriyaköy Carrefourdan alışveriş yapıyoruz fakat ne zaman gitsek aynı problem.. Kasada bekliyoruz bölgemizin marketi iş yapsın kalkınsın diye kullanıyoruz tavsiye ediyoruz ama etrafımızdaki herkes aynı sorundan şikayetçi yan tarafta ki Migros'un otoparkı fükk doluyken işletme eksikliği burda ortaya çıkıyor. Başında duran müdürü ya eğitin yada değiştirin derim onun işletmeci kafasıyla bu iş olmaz market ürünler çok güzel ama yazık olur..
Iyi çalışmalar,Zekeriyaköy Carrefourdan alışveriş yapıyoruz fakat ne zaman gitsek aynı problem.. Kasada bekliyoruz bölgemizin marketi iş yapsın kalkınsın diye kullanıyoruz tavsiye ediyoruz ama etrafımızdaki herkes aynı sorundan şikayetçi yan tarafta ki Migros'un otoparkı fükk doluyken işletme eksikliği burda ortaya çıkıyor. Başında duran müdürü ya eğitin yada değiştirin derim onun işletmeci kafasıyla bu iş olmaz market ürünler çok güzel ama yazık olur..
CARFOUR İÇERENKÖYDEN ALDIĞIM ESKORT MARKA 356947060027895 İMAİL NUMARALITELEFONUMU 09.03.2016 TARİHİNDE YİNE İÇERENKÖY CARFOURDA SERVİSE GÖNDERİLMEK ÜZERE İLGİLİ BİRİMDEKİ EREN BEYE TESLİM ETTİM. DAHA SONRA 31.03.2016 TARİHİNDE TELEFONUMA ÜRÜNÜNÜZÜ TESLİM ALABİLİRSİNİZ DİYE SMS GELDİ. MAGAZAYA GİTTİĞİMDE YİNE EREN BEY TARAFINDAN GELEN SİZİN ÜRÜNÜNÜZ DEĞİLMİŞ YANLIŞ GÖNDERMİŞLER DENİLDİ. BİZ SERVİSLE İLETİŞİME GEÇERİZ DENİLDİ. BİRDE EREN BEY TAKVİMDEN SAYIP ZATEN BUGÜN İTİBARİYLE 20 İŞ GÜNÜ DOLDU BU SÜRE İÇERİSİNDE TAMİR EDİP YAHUT GARANTİ DIŞI TAMİR İÇİN ÖDEME YAPMANIZ GEREKİYOR DİYE BELİRTMELERİ GEREKİYORDU (SERVİSE GÖNDERİLİRKEN TARAFINIZDAN VERİLEN ÜRÜN KABUL FORMUNDA DA BELİRTİLDİĞİ ÜZERE) DEDİLER PEKİ BENİM BUNDAN SONRASINDA YAPMAM GEREKEN NEDİR DİYE SORDUĞUMDA GENEL MÜDÜRLÜKTEN SİZE YENİ ÜRÜN VERİLMESİ İÇİN BEN İSTEKDE BULUNACAĞIM DENİLDİ SİZ BEKLEYİN BİZ HABER VERECEĞİZ DEDİLER.BUNUN ÜZERİNE BEN BEKLEDİM NE ARANDIM NEDE SORDULAR. BİRKAÇ DEFA ARADIM SERVİSE HABER VERDİKLERİNİ CEVAP BEKLEDİKLERİNİ AMA DÖNÜŞ YAPILMADIĞINI BELİRTTİLER. BANA HER SEFERİNDE YARIN ARAYIN 10:00 GİBİ BİZ SERVİSİ ARAYALIM DEDİLER. NETİCESİNDE BU İLETİYİ YAZMADAN EVVEL SAAT : 10 DA YİNE 0216 6557100/51566 ARADIM. SERVİSİ ARAYACAKTINIZ DEDİM BANA TAMAM GÖRÜŞÜP SİZE DÖNERİZ DENDİ YİNE EREN BEY TARAFINDAN DAHA SONRA BENİ ARADILAR SERVİSLE KENDİNİZ GÖRÜŞÜN SİZİN TELEFON TAMİR EDİLEMİYORMUŞ DEDİLER. BANA 08503608674 NUMARALI TELEFONU VERDİLER ARADIM ESCORT CİHAZLAR İÇİN 02123406161 NUMARALI TELEFONU ARAMAM GEREKTİĞİ SÖYLENDİ. ARADIM CARFOURUN BANA VERDİĞİ ÜRÜN KABUL FORMUNDA YAZAN SERİ NUMARAYI BİLDİRDİM BUNUN İMAİL NUMARASI OLDUĞU BUNUNLA İŞLEM YAPAMAYACAKLARINI İLETTİLER BEN TELEFONU ORİJİNAL KUTUSUYLA CARFOURA TESLİM ETTİĞİM İÇİN ELİMDE SERİ NUMARASI YOK DEDİM GÖNDERİ NUMARASINI ÖĞRENİN BİZİ ARAYIN DEDİLER.TEKRAR CARFOURU ARADIĞIMDA BANA DA SORDULAR ŞU NUMARAYLA GÖRÜYORLAR DİYE DOSYA NO:G468860002 NUMARASINI VREDİLER TEKRAR ARADIĞIMDA O ÜRÜNÜ SİZE GÖNDERMİŞİZ 29.03.2016 TARİHİNDE DEDİLER ''BATARYA ŞİŞİK DİYE BELİRTMİŞİZ '' DEDİLER 06.04.2016 TARİHİNDE BİZE TEKRAR GELMİŞ DEDİLER BUNUN NETİCESİNDEDE ANA KARTTA SIVI TEMASI, EKRANDA KIRIK VAR DENİLMİŞ DEDİLER. BEN İKİ KEZ SERVİSE GÖNDERMEMİŞKEN İLKİNDE BATARYADA ŞİŞME VAR UYARISI YAPILIP GERİ GÖNDERİLEN CİHAZ NASIL OLUYORDA BEN SUYA DÜŞÜRMEMİŞKEN EKRANI SAPA SAĞLAMKEN BENİM ELİME GEÇMEYEN TELEFON SERVİS İÇERENKÖY CARFOUR MAĞAZASI ARASINDA GİDİP GELİRKEN SU ALIP KIRILIYOR. ANLAMIŞ DEĞİLİM BEN SİZDEN CARFOUR OLARAK ÜRÜN KABUL FORMUNDA DA BELİRTİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZ EREN BEYİN DE BELİRTTİĞİ ÜZERE AYNI EVSAFDA BİR TELEFONUN TARAFIMA VERİLMESİNİ TALEP EDİYORUM. İNŞALLAH ANLAYIŞ İÇERİSİNDE HALLEDERİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM KOLAY GELSİN İYİ ÇALIŞMALAR.
Selam Kurtköy2 marketten tuvalet kağıdı aldım ve 19.90 olan tuvalet kağıdı kasadan geçtim eve giderken fise baktım 25.90 olarak gördüm bunun açıklaması nedir şimdi benim memnuniyeti nasıl olucak cvb bekliyorum teşekkürler
Yaklasık 1 yıl once felıx marka tartı aldım. 3yıl garantısı vardı.1yıl ıcınde bozuldu.Urunu aldıgım neomatrın carrefoura gıttıgınde felıx le anlasmalarının olmadıgını bıreysel olarak benım fırmaya basmurmam gerektıgı soylendı Carrefour gıbı buyuk bır fırmanın boyle konulara daha cozumkar yaklasacagını dusunmustum yanıldım.Yardımcı olacagınız dusuncesıyle
Bakırköy incirli çamlık mağazanız hakkında şikayetim var. Çalışanlardan çoğu müşterilerle ilgilenmiyor. Dakikalarca kasap reyonunda bekliyoruz kimse bakmıyor. Kasalar boş uyarılara rağmen kasiyerler başka işlerle ilgileniyor. Ne zaman bu mağazanıza gitsem hep müşteriler kasada sıra olmuş, tartışma çıkıyor. Kasiyerler ukela bir tavırda. İlgi sıfır. Kemara kayıtlarından izlemenizi rica ediyorum. Düzeltilmesini temenni ederim. Aksi halde bir çok müşteriniz gibi bizde ayağımızı keseceğiz.
Merhaba Ben beylikdüzü ilçesinde ikamet ediyorum ve düzenli olarak her zaman haramidere carrefour mağazadan alışveriş yapıyorum yani geçen hafta cumartesi gününe kadar yapıyodum.Taki süt bölümünün sorumlusu olduğunu sonradan öğrendiğim selender adlı bir kişinin yumurta dizen bir bayanın arkasına geçip ben bunu nasıl altıma alırım diye sesli düşündüğünü duyduğum ana kadar. Hiç yakışıyomu bir bayan için böyle bir tabir kullanmaya.
amasya süpermarket carrefourre den alışveriş yaptım. aldığım peynirin kokmuş olduğunu anladım ve şb.ye geri gittim. şubenizde ne bir yetkili ne de bir md. vardı. ilgisiz alakasızlık diz boyu. kimse beni dinlemeye bile yeltenmedi. kasadaki bilgisayardaki bir beyefendi beni duymuyor. markette bağırdım bağırdım hiçbir yetkiliyi bulamadım. verdiğim parayamı yanarsın yoksa adam yerine konmamaya mı....
02/05/2016 tarihinde kızımın isteği üzerine carrefoursa maltepe mağazanızın tatlı reyonundan aldığım fıstıklı sarma tatlısının içinden uzun saç çıktı. Bu konuyu dikkate almanızı ve denetimlerinizi sıklaştırmanızı önemle rica ediyorum.
Çekmeköy Sultangazi caddesi üzerinde Parkverde sitesi altinda hizmet veren carrefourdan %20 indirim kampanyasina(fairy,pantene...)katilmak icin torba aldik ancak 2 gündür çalişanlar bir türlü kasada işlemi beceremediler.
BÜYÜKÇEKMECE MİNİ CARREFOR'DA ŞİDDET GÖRDÜK MÜDÜR YARDIMCISI FIRAT ADINDA ŞAHIS ÜÇ BAYANIN ÜSTÜNE YÜRÜDÜ VE BİZ ÇOK RAHATSIZ OLDUK BAYANA EL HAREKETLERİ YAPTI KASAYI KAPATTI KASAYI AÇMADI MARKETTEN KOVDU GİDİN KİME ŞİKAYET EDERSENİZ EDİN DEDİ VE KASİYER BAYANDA KASAYI KAPATIRKEN SİZE Mİ SORUCAZ DİYE BAYANLARA BAĞIDI KASİYER KASAYI AÇAMAM MÜDÜRÜM DEYİP OLAYI BÜYÜTTÜ LÜTFEN MAĞAZANIZDAKİ MÜDÜR YARDIMCINIZA VE KASİYER GÜLER HANIM'A GEREKENİN YAPILMASINI İSTİYORUM MÜDÜR YARDIMCINIZI LÜTFEN KONTROL EDİN İYİ ÇALIŞMALAR
Az önce tarsus yeni mahalle Atatürk bulvarı bizim petrol karşışı tarsus şubenizden alışveriş yaptım 16.75tl kasadaki görevli arkadaş bana ufak poşet verdi ben de kibarca büyük poşet alabilir miyim dedim hayır veremem sınırlı sayıda dedi bende sizin gibi büyük firma poşet hesabı yapmaz dedim verdiğiniz ufak posetide geri al dedim aldı sizin müşteri bizim yani siz kurum olarak personel eğitemiyorsunuz yada kurum olarak biz doyduk sen alışveriş yapmadan da yapan yeter mi diyorsunuz kasiyerleriniz gibi ben bu şikayetini gören ilgilenen olur mu bilmiyorum ama beni ve çevredeki kişileri Carrefour sa ya götüremez
Merhaba iki gün önce carrefour markalı beyaz peynir aldık.. İlk ve son oldu çünkü beyaz peynir sarı renkte ve çok kötü kokulu !!!!! markanıza olan inancım çok azaldı !!